.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در بیانیه ای از سوی باشگاه سایپا شمال ؛
سقوط صنعت و واکنش باشگاه سایپا شمال در قبال اتهام تبانی و ...
شمال نیوز : نتایج هفته پایانی گروه الف لیگ دسته یک کشور به گونه ای رقم خورد که تیم صنعت ساری به لیگ دسته دوم کشور سقوط کرد. از سوی دیگر نتایج...
سقوط صنعت و واکنش باشگاه سایپا شمال در قبال اتهام تبانی و ...

نتایج هفته پایانی گروه الف لیگ دسته یک کشور به گونه ای رقم خورد که تیم صنعت ساری به لیگ دسته دوم کشور سقوط کرد. از سوی دیگر نتایج ضعیف هفته های اخیر سایپا شمال نیز  شائبه کم کاری و حتی تبانی را در اذهان تعدادی از فوتبال دوستان و مسئولان و ... بوجود آورد .
به همین دلیل باشگاه سایپا شمال قائمشهر با درج بیانیه ای در سایت رسمی خود به ذکر اتفاقاتی که در طول این فصل بر این تیم گذشت پرداخت و در مقام پاسخ و دفاع از عملکرد تیم خود برآمد.

متن بیانیه بدین شرح است:


بسمه تعالی

 
تیم سایپا شمال قائمشهر در یک فصل پر التهاب، اولین سال حضورش در لیگ دسته اول فوتبال کشور را آنهم در گروهی که با حضور چند تیم با سابقه لیگ برتر (پیکان - ابومسلم - استیل آذین) و چند تیم مدعی صعود به لیگ برتر که با هزینه های چندین میلیادری وارد میدان شده بودند مانند شهرداری اراک - گسترش فولاد تبریز - شهرداری بندرعباس - ایرانجوان بوشهر به گروه مرگ لقب گرفت، تجربه کرد. تیمی که در اول فصل از آن به عنوان یکی از گزینه های سقوط به لیگ دسته دوم یاد می کردند و با تغییراتی که در آغاز فصل و نیم فصل در سطح اول کادر فنی انجام شد، در کنار مشکلات عدیده مالی و بی مهری های بعضی از دستگاه ها و افراد، به لطف خدای سبحان بجایی رسید که امید اول فوتبال استان جهت صعود به مرحله پلی آف لقب گرفت.
 
لیکن باتوجه به عدم تجربه کافی از یک سو، عدم حمایت مسئولین استانی و شهری و عدم تزریق به موقع مطالبات بازیکنان و پاداش بردهای پی در پی و حتی بستن درب استادیوم به روی این تیم در بازی با استیل آذین بدلیل بدهی هزینه زمین ورزشی شهید وطنی و ... از صعود به پلی آف بازماند و از آن پس علاوه بر مشکلات مزبور بی انگیزگی بازیکنان که نا امید از صعود و مطمئن از عدم سقوط به مسابقات بودند ، در نهایت در رده هشتم گروه قرار گرفتند.

این تجربه گرانبها برای تیمی که با سیزده سال فعالیت پی در پی از لیگ دسته اول قائمشهر به لیگ دسته اول کشور پا نهاد، بسیار ارزشمند بود. چرا که در کنار اکثریت بازیکنان و کادر فنی و سرپرستی بومی تجربه فعالیت با مربی خارجی، بازیکنان خارجی، بالاخره یک فصل در لیگ دسته اول کشور را اندوخته تا انشاالله برای فصل آتی با تقویت نقاط مثبت و رفع موانع و ضعف های تیم، گامی دیگر در جهت تداوم صعود به سطوح بالاتر بر دارد.

لیکن آنچه که برای همه مدیران شهرستانی، پیشکسوتان فوتبالی، هواداران و حتی رسانه ها و مطبوعات ورزشی آشکار و روشن است این است که در طول فصل جاری ، علیرغم حمایت بی دریغ حوزه ورزش صدا و سیما، مطبوعات و سایت های ورزشی و همچنین پیگیری هایخود باشگاه ، کمترین توجهی از سوی دستگاه ورزش مازندران  به این تیم نوپا و جدیدالورود به لیگ دسته اول نشده است و هر گاه علت آنرا از طریق مسئولین محترم ورزش استان جویا می شدیم جواب دوستان عدم امکان هزینه دولت در ورزش قهرمانی در پی مصوبه مجلس محترم شورای اسلامی بود . و به همین دلیل علیرغم ده ها مورد مکاتبات و پیگیری حضوری و تلفنی از طریق استانداری، اداره کل ورزش و جوانان، هیات فوتبال، فرمانداری، شهرداری و شورای اسلامی قائمشهر و ... فقط 4 میلیون تومان در طول فصل به این باشگاه پرداخت گردید.

از سویی دیگر بدلیل مشکلات عدیده مالی شرکت سایپا کرج، تا به امروز که مسابقات به پایان رسیده باشگاه علاوه بر بدهی هایی مانند عدم پرداخت هزینه زمین ورزشی شهید وطنی و زمینهای تمرین، فروشگاه های ورزشی فقط حداکثر 35% قرارداد بازیکنان و 8% قرارداد مربیان را پرداخت نموده است و کار تیم فوتبال بزرگسالان به جایی رسیده بود که در چند بازی آخر خود، توان تهیه تغذیه را هم نداشته و اگر  شرایط حساس جدول و اتهامات احتمالی نبود حتی به رفسجان هم نمی رفت.
 
شایسته است مخاطبین گرامی مطلع باشند که از بازی استیل آذین تا مس رفسنجان همواره از شرایط اسفناک مالی، بی انگیزگی بازیکنان و ... کراراً مسئولین استانی بخصوص هیات محترم فوتبال استان، اداره کل ورزش و جوانان و شخص معاونت محترم سیاسی امنیتی استانداری که پیگیر مساعدت به باشگاه بر اساس دستور استاندار محترم بودند را مطلع نموده و حتی در بازیهای پایانی گفته شد بخاطر تیم صنعت هم که شده حضوراً به بازیکنان پاداشی ولو اندک داده شود تا انگیزه بازی در مقابل رقبای تیم صنعت را داشته باشند لیکن هرگز این امر محقق نگردید.

با این توصیف پس از بازی پایانی در کمال بی انصافی متهم به بی تفاوتی، تبانی و ... شده ایم. که واقعاً نمیدانم از بی عدالتی طول فصل بنالیم یا از بی مهری و بی انصافی پایان فصل، معهذا ضمن اظهار تاسف از سقوط تیم صنعت به لیگ دسته دوم نظر مخاطبین بالاخص مسئولین محترم ورزش استان و شهرستان ساری را به موارد ذیل معطوف میداریم:

1-  چگونه است که در یک استان با حضور سه تیم دسته اولی به یک تیم بیش از پانصد میلیون تومان و به تیم دیگر یکصد و بیست میلیون تومان وبه تیم سایپا شمال فقط چهار میلیون تومان تعلق می گیرد؟!


2-  چرا در طول فصل فقط دو بار احوال باشگاه سایپا شمال پرسیده می شود یکبار جهت برگرداندن سه امتیاز اولین بازی رفت با صنعت ساری و بار دیگر در اواخر فصل که چرا حریفان تیم صنعت را نمی برید؟!!


3-  اگر مشکلات مالی و نارسائیها می تواند دلیل باختها باشد، چرا شرایط نابرابر دو تیم سایپا شمال و صنعت ساری مدنظر قرار گرفته نمی شود ؟ تیم صنعت در بهترین ورزشگاه استان تمرین و بازی می کرد، تمام مسابقات خانگی اش پخش می شد و بیشترین سهم از اعتبارات استانی را دارشت. لیکن همین تیم در چهارده بازی بازنده می شود اما آب از آب تکان نمی خورد . ولی سایپا شمال قائمشهر که هیچ سهمی از اعتبارات استانی ندارد و در بازی جام حذفی با اتحاد پاکدشت نه در قائمشهر زمین دارد و نه در ورزشگاه شهدا ساری می تواند بازی کند و کمتر از دو ساعت مانده به مسابقه مجبور است در بابل بازی کند و در بازی با استیل آذین درب ورزشگاه شهید وطنی به روی این تیم بسته می شود، اگر 8 بازی اش را ببازد تبانی کرده است؟!

4- خوب است به مصاحبه 13 آذر نائب رئیس محترم هیات فوتبال نگاهی بیاندازید که فرمودند "تیم صنعت به اندازه کافی امکانات دارد کما اینکه می بینید تیم صنعت در هر بازی با یک پیراهن جدید در زمین حاضر می شود" مضافاً اینکه ابر و باد و مه و خورشید و فلک که در اختیار صنعت بود . حال چرا بجای اتهام به قائمشهریها و سایپا شمال،  از دست اندرکاران صنعت سئوال نمی شود که برای ورزش دوستان و هواداران صنعت توضیح بدهند دلیل سقوط صنعت چه بوده است؟!

5- بهتر است آنهائی که امروز داعیه طرفداری از صنعت را داشته و سایپا شمال را متهم به کم کاری و تبانی می کنند بدانند که قبل از تمامی مسابقات پایان فصل سایپاشمال مقابل تیم های پائین جدول و رقیب صنعت با مسئولین اداره ورزش و جوانان، هیات فوتبال و مدیران صنعت ساری مذاکره گردید مبنی براینکه جهت تقویت انگیزه بازیکنان سایپا و تاکید می شد بخاطر صنعت حضوراً پاداشی ولو اندک به بازیکنان سایپا شمال بدهند لیکن در تمام موارد با تمسخر و با بی تفاوتی از کنار این مسئله مهم می گذشتند.

6- در بازی پایانی به نائب رئیس محترم هیات فوتبال استان و معاون محترم اداره کل ورزش و جوانان تاکید شد که این تیم جهت عزیمت به رفسنجان بودجه ای ندارد و در صورت امکان نسبت به تهیه بلیط و یا پاداش بازیکنان مساعدت نمایند و نماینده ای همراه تیم به رفسنجان بفرستند که در این مورد نیز اقدامی نشد و لاجرم علیرغم اینکه هفت روز قبل از بازی نامه و لیست اعضا اعزامی به رفسنجان به باشگاه سایپا کرج ارسال شد بدلیل مشکلات مالی سه روز قبل از بازی اقدام به تهیه بلیط هواپیما شد که ساعت پرواز 22/30 شب قبل از بازی بوده است. لذا بازیکنی که ساعت 4 بعداز ظهر روز سه شنبه 29/1/91 از قائمشهر حرکت و ساعت 4/30 دقیقه صبح روز چهارشنبه 30/1/91 (روز مسابقه) وارد هتل در رفسنجان می شود توقع داریم که در مقابل تیمی بازی را ببرد که شرط بقای آن برد سایپا شمال است و برای این برد به هریک از بازیکنانش  شش میلیون تومان پاداش داده است؟!

7- در بازی پایانی سایپا شمال با آنهمه مشکلات یاد شده در مقابل تیمی بازی میکرد که محکوم به برد بود اما صنعت در مقابل تیم بی انگیزه ای که اولاً صعودش به پلی آف مسجّل شده بود ثانیاً بیش از پنج بازیکن اصلی اش را در اختیار نداشت ثالثاً صنعت نیازی به برد نداشت و فقط با یک تساوی در لیگ ماندنی بود آیا اینجا هم می بایست سایپا شمال برای صنعت ساری مساوی می گرفت؟!

8- جای تاسف اینجاست که برخی از مدیران و سرمربی محترم صنعت در یک اظهار نظر عجیب ، باخت پرگل سایپا شمال در مقابل مس رفسنجان را دلیل سقوط صنعت عنوان نمودند که اگر به حساب بی اطلاعی مدیران بگذاریم نمی توانیم سرمربی ملی پوش این تیم را بعنوان فردی بی اطلاع تلقی کنیم چرا که ایشان قطع و یقین می دانستند و می دانند که اگر سایپا شمال حتی با یک گل اختلاف هم می باخت در شرایط کنونی صنعت سقوط می کرد. لذا چگونه و با چه منطقی گناه خود را به گردن دیگران می اندازند؟  الله و اعلم ....

و اینکه چرا آقای پیوس از تیم بی انگیزه بوشهری نتوانست یک نتیجه تساوی بگیرد پاسخش را باید سایپا شمال بدهد؟! بهتر است سرمربی محترم صنعت بداند ورزش دوستان مازندران فهیم تر از اینها هستند که گول فرافکنی دیگران را بخورند.

9- خدایی اگر مسئولین صنعت پولی را که در پایان فصل به این تیم تزریق کردند در مقطع حضور رضا تقوی به عنوان یک مربی بومی خرج می کردند بازهم این تیم در این شرایط قرار می گرفت؟!


10- در مورد سه امتیاز بازی اول فصل هم سایپا شمال را مقصر ندانید چرا که اولاً این تیم تابع مسئولین حقوقی سایپا کرج است ثانیاً رأی اولیه توسط فدراسیون صادر و ابلاغ شد ثالثاً در مقطعی که ما از سه امتیاز دفاع می کردیم شانس صعود به پلی آف را داشتیم رابعاً بعداز نا امیدی از صعود به پلی آف به مدیر عامل محترم صنعت و نائب رئیس محترم هیات فوتبال استان اعلام کردیم و مصاحبه انجام دادیم که در صورت شکایت صنعت به رای و درخواست تجدید نظر، حاضر به بازی هستیم و شاهد این ادعا مصاحبه آقایان و سرمربی محترم تیم صنعت می باشد.


11- پیشنهاد می شود حال که بازار بی انصافی گرم است تا تنور سرد نشده تقصیر سقوط راه ساری را هم به گردن قائمشهریها بیاندازید و برای این هم بهانه ای بتراشید تا خدای نکرده خدشه ای به شخصیت آنانیکه سالها سکاندار ورزش و فوتبال استان هستند وارد نشود. " مثلاً بگوئید چون راه ساری به تهران از قائمشهر می گذرد لذا راه ساری با توطئه قائمشهریها سقوط کرد و یا ...؟!

 
معهذا تردیدی نیست که خیلی از دوستان مخاطب این بیانیه توقع بیان مواضعی شفاف و بی پرده را نداشته باشند لیکن باید به این عزیزان عرض نمود که:


آئینه چون نقش تو بنمود راست                             خود شکن آئینه شکستن خطاست
 

و توصیه می شود که گناه خود را به گردن دیگران نیاندازند و خود از معرکه نگریزند که این کار نه رضایت خدای سبحان را به همراه دارد و نه دردی از آلام چندین ساله و زخم عمیق فوتبال و فوتبال دوستان چشم انتظار به لیگ برتر را حل می کند. بلکه ما را به یاد این ضرب المثل می اندازد که:

 
گنه کرد در بلخ آهنگری                                            به شوشتر زدند گردن مسگری
 
و اینکه بجای این فرافکنی به قائمشهر افتخار کنید که همواره مایه فخر و مباهات فوتبال مازندران بوده و اکنون با نساجی محبوب و سایپا شمال تازه وارد و پدیده دهه 80 بر تارک فوتبال استان میدرخشد و بحول و قوه الهی و با عنایت حضرت ولیعصر (عج) و ان شااله با همت همه مدیران اجرایی، ورزشی و هیات محترم فوتبال استان و مسئولین ورزش دوست قائمشهر و حمایت همه جانبه پیشکسوتان و هواداران مازندرانی در فصل آتی به انتظار بیست ساله هواداران پایان خواهند داد ان شاالله.

در خاتمه از کلیه مدیران و مسئولین استان بالاخص استاندار مکتبی و متعهد مازندران، معاونت محترم سیاسی امنیتی استانداری، مدیرکل پر تلاش ورزش و جوانان و معاونت محترم این اداره کل، ریاست محترم و نائب رئیس محترم و کارکنان صدیق و گرامی هیات فوتبال استان و شهرستان، صداوسیمای مازندران بالاخص قائم مقام محترم و دست اندرکاران ورزش این رسانه موفق، فرماندار محترم، شهردار محترم، اعضای محترم شورای شهر، ریاست محترم و کارکنان گرامی اداره ورزش و جوانان قائمشهر، مطبوعات، سایت ها و خبرنگاران محترم ورزشی استان و شهرستان، پیشکسوتان فوتبال، ورزش دوستان و هواداران قائمشهری و دیگر شهرها بالاخص سوادکوه - جویبار - بابل - ساری که به نوعی از حمایت ما در فصل گذشته دریغ نورزیدند صمیمانه سپاسگزاری می نمائیم و به آنان قول می دهیم که در صورت تداوم حمایت از این تیم ان شاالله در فصل بعد پر افتخارتر در عرصه مسابقات لیگ حاضر خواهیم شد.
 


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 4 ارديبهشت 1391
حق صنعت و ساروي ها همين بود.
مصطفی احسانی 4 ارديبهشت 1391
متشکرم
موسوی 4 ارديبهشت 1391
دستپاچه شدند معلومه . الان دیگه همه میدونند چه اتفاقی افتاده حتی مسئولین برگزاری لیگ اما چون صنعت ساری هزینه و قدرت پیگیری رو نداره کسی صداش در نمیاد
نا شناس 4 ارديبهشت 1391
انقدر نتایج رو تابلو رفم زدن مخصوصا با تیم های پایین جدول خودشون فکر چنین روزهایی رو نمی کردن. قائمشهر خودشو مهد فوتبال مازندران میدونه. انگار فوتبال مازندران فقط نساجی رو داره و جوانهای قائمشهری صاحب و مالک فوتبال هستن ولی این خیال خام و پوسیدست. این رو میشه تو صحبت های رودر رو باهاشون به خوبی فهمید که با چه تکبر و غروری از تیمشون حرف می زنن. البته حق هم دارن چندین سال هست که در لیگ یک دستو پا می زنند و اجازه تنفس به هیچ تیم ورزشی رو نمی دهند.
دانشجوي بيدار 4 ارديبهشت 1391
خـــــــــــداي سبحان برملا كننده ي گرگ ان : صنعت تا دندان مسلح كه تمام حقوق تيمهاي ورزش مازندران رو خورد و بهش 1 . يك ميليارد از مال بيت المال 2 . پخش بازي از سيماي استاني (ورزشگاه ساري خالي +حمايت از صنعت با پخش مستقيم ====> آه و نفرين آملي ها و بابلي ها و قائمشهري ها ====> حكم عادلانه خدا و سقوط صنعت 3 0 حضور مدير كل ورزش و نماينده مجلس و ... ساير بيت المالي ها بعنوان هيئت رئيسه صنعت 4 . استاديوم 15 هزار نفري پيشرفته ساري 5 . استفاده از رانت خواري در استانداري و حمايت ويژه از ..... و ...
ali 4 ارديبهشت 1391
وقتی حق خیلی تیمهای شهرهای دیگه در حلقوم تیم صنعت و بادمجون دور قابچینهای این تیم میره و فقط فکر دزدی و بخور بخور بودند وضعیت بهتر از این نمیشه برادر مدیرکل رئیس اداره شهرستان معاون اداره نائب رئبس فوتبال استان خود مدیرکل و پولهای آنچنانی همه و همه در اختیار یک تیم . خدایا شکرت
ali 4 ارديبهشت 1391
سایپا شمال دمت گرم
نا شناس 4 ارديبهشت 1391
آقای قائمهشر !!! فوتبال برای تو.. بقیه ی شهرها برن بی زحمت خونه بشینن پینگ پنگ بازی کنن اگه شماها اجازه می فرمایید. آقای برملا کننده دقیقا برعکسه چون آه و نفرین آملی ها بابلی نکایی ها ساروی ها چالوسی ها رامسری ها بهشهرها و مخصوصا نوشهری ها که با نابود کردن شموشک و ایرسوتر نگاه ها رو به نساجی معوطف کردین سالهاست که پشت سر شماست... هجده سال در حسرت لیگ برتر سوختید، میسوزید، خواهید سوخت. ما هم میریم پینگ پنگ بازی می کنیم که یه وقت خدای نکرده فوتبال قائمشهر همیشه دیده بشه و هیچکی مزاحمتون نشه.
كيا 4 ارديبهشت 1391
باسلام
دوستان عزيز لااقل در سخن گفتن قدري منصف باشيد.مدتهاست كه قايمشهر از درون در حال پوسيدن است.آقايان شما كه اين همه حرف براي گفتن داريد چرا:
1- حالا بيان ميشه.
2- چرا تاكنون اقدامي نكرديد؟
از بيرون هم كه مدتهاست مورد حمله ناجوانمردانه زميني وهوايي است.
يك قايمشهري را نام ببريد كه نه در سطح كشور بلكه در سطح استان داراي مقامي باشد..........
شریعتی 4 ارديبهشت 1391
اوه چه تونه ....یادتون رفت هم استانیتونو اینطوری دارین به هم می پرین اینجوری میخواین باعث افتخار شهرتون بشین با همتون چه ساروی چه قائمشهری.....چه مازنی همه مقصر بودن 1
-سایپا باخت بی انگیزه بودولی صنعت چی چرا مساوی نگرفت انگیزش موندن بود2-اگر بازی همزمان نبود یک روز نبود یه چیزی سایپا از کجا می دونست صنعت می خواد ببازه؟
3-واقعا فکر نمی کنین اینو یه مخاطب از یه استان دیگه بخونه چی فکر می کنه راجعبتون؟!
واقعا خجالت نمی کشین ....
نا شناس 5 ارديبهشت 1391
عالي بود
ربیعی.ع. 5 ارديبهشت 1391
آره صنعت یه مساوی میخواست. اون مساویش بازیه به حق انجام نشدش در ساری و در برابر به اصطلاح همین تیم هم استانیمون بود. این قائمشهریها به محض اینکه آقای پیوس سکاندار تیم صنعت شدن هفته ها با سنگ پرانی در مورد انجام شدن یا نشدن این بازی با اعصاب همه بازیکنان و کادر فنی بازی کردند.

صنعت سقوط کرد درست. اما چیزی که عیان شد بی آبرویی برای فوتبال کثیف و عجیب قائمشهره که سالهاست داره به صورت مشکوکی اداره میشه. سایپا قائمشهر به محض اینکه خیالش از بابت موندن تو لیگ راحت شد تصمیم گرفت که بازیهاش رو در برابر تیم های آخر جدول به جز صنعت ساری وا بده.. اونم چه وایی... آخ آخ.. آره ساری سرنوشتش دسته خودش بود درست و به خوبی هم از جان مایه گذاشتن فقط کافیه نتایج تیم آقای پیوس رو ببینید تا متوجه بشید که تیم حتی از تیم پیکان هم بهتر نتیجه گرفت. آقایون مازندران؛ بترسید از لابی و دست های فوتبال قائمشهر که اجازه ی قد علم کردن هیچ تیمی رو در استان نمیدن. بترسید.. بترسید.. بترسید...

بعد از نتیجه ی مشکوکی که تیم سایپا شمال در بازی با استیل آذین در قائمشهر گرفت و با تمام بازیکنان ذخیرش به میدان رفت یه سایت ورزشی تحلیلی که اون سایت هم منتسب به قائمشهریاست علیه پیروزرام مطالبی رو درج کرد که بلافاصله و بعد از پیچوندن گوش آقایون اون سایت توسط آقایون سایپا شمال اون سایت بعد از اون به تمام نتایج مشکوک این تیم هیچ واکنشی نشون نداد. بله آقایون.. سخن بسیار است.. بسیار.. و حالا همون سایت ورزشی متأسفانه با بی ریشه خوندن تیم ساری فراخوان میذاره که بیاین با هم دوست باشیم فقط به خاطر نساجی، دست در دست همدیگه بدیم نساجی بیاد لیگ برتر.. یعنی چی؟ واقعا یعنی چی؟

بترسید.. آقایون بترسید..
ربیعی.ع
نا شناس 5 ارديبهشت 1391
آخه ساروی های عقده ای شماها که پول دادین و تیم خریدین ولی عرضه نداشتین حتی 2 سال تیمتونو نگه دارین خواهشأ ببندین دهنتونو،لیاقت لیگ یک رو هم نداشتین هه هه هه
نا شناس 6 ارديبهشت 1391
واقعأ دلم به حال این سارویا می سوزه،بنده خداها عرضه تیم داری نداشتن گیر میدن به ما قائم شهریا،آخه برادر من شماها که اینقدر تعصب نداشتین به تیم در حال سقوطتون کمک کنین و 1000 تا تماشاچی هم واسه بازی های صنعت نمی رفت حالا دهن باز کردین و در مورد قائم شهریا می حرفین؟!!!!!!!!!!!!آخه برادران عقده ای من،به ما چه ربطی داره که عرضه نگه داشتن تیمی که خریده بودینو نداشتین؟!!!!!!!!!!!!پس خواهشأببندین و بیشتر از این صفت بارز عقده ای بودن سارویا رو نشون ندین!!!!!!!!!!!!!!تا عمر دارین از ما پایین ترین!!!
نا شناس 6 ارديبهشت 1391
اسممو فراموش کردم،2 تا مطلب بالا رو من دادم،مهدی نساجی
عشق است نساجی مازندران
نا شناس 6 ارديبهشت 1391
آدم با شرافت بره لیگ دسته تو یا سه بهتره که شرافتشو بفروشه مثل قائمشهریا.. دارین میسوزین هیچی ندارین فقط نساجی رو دارین آره؟ دارین میسوزین ساری مرکز استانه؟ دارین میسوزین وقتی به میدون امام ساری میرسین تازه میفهمین وارد شهر شدین.. دارین میسوزین بچه هاتون بزرگ شدنو خودتون پیر شدین هنوز نرفتین لیگ برتر؟ دارین میسوزین عقده مونده تو دلتون که از ساری بالاتر باشین چه از نظر فرهنگی چه از نظر شهری و چه از نظر اقتصادی و اجتماعی و سیاسی و حتی ورزشی؟ دارین میسوزین که ورزشگاهتون با ورزشگاه الیانس آرنا و نیوکمپ مقایسه میشه؟ دارین میسوزین که شهرتون دو تا میدونه درست درمون نداره؟ دارین میسوزین که اسمه شهرتون بد در رفته به خاطر تبانیو ا؟ اوه اوه آتیش گرفتین که ... الو 125 ؟؟
محمد 6 ارديبهشت 1391
بهداد سلیمی قویترین مرد جهان از قایم شهر ( قایم شهر سالار ورزش ایران )
نا شناس 6 ارديبهشت 1391
مثل روز روشن است که سایپا تبانی کرده تا از ساری تیمی در لیگ نباشه نه به ان ترسی که از بازی با صنعت درساری داشتند ومیخواستند به فیفا شکایت کنند ونه به اینکه 4تا 4تا خوردند ومطمئن باشید که سایپا سال بعد از دسته 1 به دسته 2 سقوط خواهد کردحالا چقدر پول گرفتند دیر یا زود گندش در میاد.دودانگه ساری
نا شناس 7 ارديبهشت 1391
قائمهشر مهد فوتبال و تبانیه.. دلم واسه بهداد سلیمی میسوزه.. شهر قحط بود؟
نا شناس 8 ارديبهشت 1391
اين هم از آن حيله هاي مافياي فوتبال قائمشهر بخدا قسم مافياي ايتاليا هم حريف شما نميشند
نا شناس 8 ارديبهشت 1391
تمام قائمشهر سوادكوهه قائمشهر كه چيزي نداره
نا شناس 8 ارديبهشت 1391
به خدا اگه دلتون به صنعت بود از جون مايه ميذاشتين و مس را ميبرديد چون مس استرس و دستپاچه بود و شما در حاشيه امنيت اگه يه تيم قائمشهري بود حتما اين كارو ميكرديد
نا شناس 8 ارديبهشت 1391
حمايت هاي مالي سايپا كجا و تيم نصف و نيمه صنعت كه در استان غريبه بوده سايپا كرج حسابي ........ ولش بابا اين فوتبال كثيف هيچوقت پاك نميشه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.751 seconds.